Lista documentelor de interes public comunicate din oficiu
– actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
– structura organizatorică, atribuţiile structurilor, programul de funcționare și programul de audiențe al Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
– numele şi prenumele persoanelor din conducerea Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România şi ale persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor de interes public;
– coordonatele de contact ale Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
– sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil, programele şi strategiile proprii;
– lista cuprinzând documentele de interes public, lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;lista contractelor de achiziţii publice ale Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
– raportul periodic de activitate al Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România, după publicarea sa în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, potrivit art. 5 alin. (3) din Legea nr. 544/2001;
– informaţii de interes general din punct de vedere al sănătăţii publice pentru o bună informare a cetăţeanului, în sfera de competență a Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
– proiectele de acte normative aflate în dezbatere publică pe site-ul Ministerului Sănătății, iniţiate de ANMDMR, conform Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publicămodalităţile de contestare a deciziei Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
Lista documente produse și/sau gestionate de structurile proprii de activitate
- Documente elaborate şi expediate (corespondența);
- Registre de intrare-ieşire documente;
- Rapoarte;
- Instrumente de prezentare şi motivare, proiecte de acte normative;
- Răspunsuri la petiţii/solicitări informații de interes public;
- Adrese către alte instituţii;
- Adrese de corespondenţă internă;
- Ordinea de zi a consiliului de administraţie, hotărâri ale consiliului de administraţie;
- Ordinea de zi a şedinţelor consiliului ştiinţific, hotărâri ale consiliului științific;
- Decizii ale președintelui Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
- Rapoarte de evaluare, buletine de analiză, avize, autorizații, certificate, notificări de informare, negații, buletin de verificare periodică, raport de încercări;
- Procese-verbale de constatare și sancționare a contravențiilor;
- Procese-verbale ale ședințelor consiliului de administraţie/ consiliului științific/comisiilor;
- Minuta audiențelor/ședințelor;
- Regulamentul de organizare și funcționare al al Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
- Structura organizatorică a al Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
- Fişe ale posturilor;
- Fişe de evaluare individuală a activităţii personalului;
- Condici de prezenţă;
- Procese verbale de predare-primire;
- Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare;
- Proiectul anual de buget al Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România ;
- Bugetul anual aprobat al Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România;
- Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente;
- Facturi;
- Situaţii privind inventarele bunurilor;
- Raport privind activitatea de control financiar preventiv;
- Fişe de inventar;
- Documentaţii achiziţii publice;
- Referate de necesitate;
- Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti;
- Ordine de deplasare;
- Dosare profesionale ale angajaţilor;
- Dosare de pensionare;
- Adeverinţe;
- Comunicate de presă, informări, precizări, drepturi la replică;
- Acte administrative cu caracter individual;
- Contracte individuale de muncă;
- Documente de arhivă.